Vuoden ensimmäinen rakettitapaaminen, ja jatkon tapaamisajat

Milloin ja missä on mahdollista nähdä raketteja? Mitään uutta rakettirintamalla?
sampo
Site Admin
Nimi: Sampo Niskanen

Vuoden ensimmäinen rakettitapaaminen, ja jatkon tapaamisajat

Post by sampo »

Edellisessä rakettijaoksen tapaamisessa sovittiin, että seuraava tapaaminen pidetään maanantaina 15.1. klo 19. Päätimme olla vielä lyömättä lukkoon loppuja tapaamisia, vaan niistä päätetään tuolloin.

Nyt on siis vielä mahdollista vaikuttaa siihen, minä viikonpäivinä tapaamisia järjestetään. Vastatkaa alle ja kertokaa, miten aktiivisesti kuvittelisitte osallistuvanne tapaamisiin mikäli ajankohta sopisi, ja mitkä viikonpäivät teille pääsääntöisesti sopii. Rakettilennätyksiä on perinteisesti pidetty kuukauden alussa, joten tapaaminen olisi luontaista pitää kuukauden puolivälin tienoilla. Koska kaikille sopivaa viikonpäivää ei varmasti löydy, olisi mahdollista myös vuorotella kahden viikonpäivän välillä.

Itse pyrin pääsemään paikalle aina kun jotain kovin olennaista ei ole päällekäin, mutta minulle tiistai ja etenkin torstai ovat nihkeitä päiviä. Ehdottaisin myös alkamisajankohdan aikaistamista klo 18:aan, mielipiteitä?
I doubt, therefore I may be.

tt
Site Admin
Nimi: Timo Toivanen

Post by tt »

Melontakerho lähtee vesille keskiviikkoisin, joten se on allekirjoittaneelle vähän nihkeä päivä. Ainakin kesällä. Ja hyvällä säällä 8)
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
- James A. Michener

Make_L

Post by Make_L »

Maanantai ainakin on hyvä päivä. Klo 19 parempi, koska töistä ehtii helpommin.

Post Reply