Kulmakorpi 25.5. 2014

Tarinoita rakettimalleista, leireistä, moottoreista ja kaikesta muusta mahdollisesta. Kokemuksia (normaalien) ihmisten ja virkavallan suhtautumisesta olisi kiva kuulla.
ajk
Nimi: Antti Korhola

Kulmakorpi 25.5. 2014

Post by ajk »

Hei vaan, aloitan tästä rohkeasti uudella ketjulla kun ei taida vielä viime viikonlopulta sellaista olla. Olin mukana viimeisimmällä rakettikurssilla ja viime sunnuntaina kävimme sitten suorittamassa ensilennot.

Tässä videokooste oman kamerani muistikortilta. Valitettavasti ihan jokaista lennätystä ei tarttunut kuvakennolle, kun olin välillä haravoimassa omaa rakettia niityltä, mutta ehkäpä muilta osallistujilta tulee täydentävää materiaalia.

Image

YouTube on tyypillisesti muussannut kuvanlaadun parhaansa mukaan, mutta jos jollakulla on tarvetta alkuperäiselle videolle hyvällä laadulla, kyselkää.

- Antti
tt
Site Admin
Nimi: Timo Toivanen

Re: Kulmakorpi 25.5. 2014

Post by tt »

Tässä minun videoita ilman sen ihmeellisempää editointia: http://youtu.be/rZKU-p5CeX8
Melko kovan tuulen vuoksi lennätyksessä oli tavallista kovempi hävikki. Yksi raketti meni päreiksi, yksi katosi jäljettömiin ja kolme jäi puiden latvoihin. Puihin jääneistä yksi saatiin myöhemmin pelastettua, kiitos Simppa!
Lisäksi metsästä löytyi vähän käytetty pussi vanua. Koitan muistaa ottaa sen mukaan seuraavaan lennätykseen.
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
- James A. Michener
Post Reply