Onkos kellään kokemuksia Rebelspace.eu nimisestä puljusta? Millaisia huijareita mahtavat olla?
Allekirjoittanut koittanut nyt puoli vuotta saada sieltä tilausta tulemaan, mutta ne eivät vaan saa aikaiseksi
Ensimmäinen tilattu raketti piti vaihtaa toiseen, koska Q-modellingilla oli ilmeisesti sattunut joku vahinko ja eivät voineet toimittaa. Vaihdoin tilauksen toiseen rakettiin.
Tämän raketin toimitus palautui heille, koska toimittajayritys (heidän mukaansa suomen päässä) ilmoitti, etten ollut kotona, kun he yrittivät toimittaa. Mitään lappua/puhelua/yhteydenottoa ei ikinä tullut toimitusfirmalta, eli olettivat ilmeisesti, että olen sen pari viikkoa 24/7 kotona odottamassa toimitusta.
Toisella yrittämällä Rebelspace ilmoitti, että toimittaja oli ilmoittanut, ettei edes löydä osoitettani (jonka se tosin oli löytänyt ensimmäisellä kerralla...) =P Kumma kyllä tähän mennessä itella, ups, tnt, dpd ja fedex ovat osoitteeni löytäneet...
Ja tässä showssa on mennyt se raikas puoli vuotta ja nyt meinaavat, että voivat palauttaa tuotteen hinnan, mutteivät toimituskuluja (25€), koska postNL ei pysty toimittamaan suomeen postia... Suosittelen ettei kukaan IKINÄ tilaa tuolta mitään...
Onkohan muilla vastaavia kokemuksia tuolta?
Kokemuksia Rebelspacesta?
Re: Kokemuksia Rebelspacesta?
Tämä ei nyt suoraan liity tähän toimitukseen. Ulkomaiseen rahaliikenteeseen kylläkin.
Olin vuosikausia maksanut erään ulkomaisen yhdistyksen jäsenmaksun nk pankin shekillä.
Aina oli onnistunut. Mutta pari vuotta sitten pankki ilmoitti lopettaneensa shekkien
välityksen. No FOREX- mainosti itseään suurella Helsingin Asematunnelissa. He lähettävät
rahaa vaikka kuuhun. Maksoin sinne jäsenmaksun ja odotin jäsenlehden tuloa. Vaan eipä
onnistunut. USAssa eivät pystyneet noutamaan FOREXin toimistosta jäsenmaksua. Varsin
omituista. Aloinpa epäillä sairastumista tai henkilövaihdoksia sielläpäässä. Kaipa asia
selviää. Shekin (pienen paperinpalan) toimitusmaksu oli muuten17 e luokkaa. Kyllä voidaan
asiat tehdä vaikeiksi ja monimutkaisiksi. (FOREXin välityspalkkiota en minäkään saanut
takaisin, jäsenmaksun kyllläkin)
.............................
jussi
Olin vuosikausia maksanut erään ulkomaisen yhdistyksen jäsenmaksun nk pankin shekillä.
Aina oli onnistunut. Mutta pari vuotta sitten pankki ilmoitti lopettaneensa shekkien
välityksen. No FOREX- mainosti itseään suurella Helsingin Asematunnelissa. He lähettävät
rahaa vaikka kuuhun. Maksoin sinne jäsenmaksun ja odotin jäsenlehden tuloa. Vaan eipä
onnistunut. USAssa eivät pystyneet noutamaan FOREXin toimistosta jäsenmaksua. Varsin
omituista. Aloinpa epäillä sairastumista tai henkilövaihdoksia sielläpäässä. Kaipa asia
selviää. Shekin (pienen paperinpalan) toimitusmaksu oli muuten17 e luokkaa. Kyllä voidaan
asiat tehdä vaikeiksi ja monimutkaisiksi. (FOREXin välityspalkkiota en minäkään saanut
takaisin, jäsenmaksun kyllläkin)
.............................

Hehe, tuo taitaa olla sama putiikki, josta yritimme tilata alkuperäisen Haisunäädän runkoa. Tilasimme siis HyperLOC 835 -rakennussarjan, jonka piti sopia jo hankitulle moottorille. Noh, odottelun jälkeen posti toi huomattavasti suuremman HyperLOC 1600 -raketin. Firmaa ei tuntunut kiinnostavan tilanteen korjaaminen, joten totesimme että tunkki. Oikea raketti tilattiin lopulta suoraan jenkeistä valmistajalta ja tuosta väärästä rakentui vähitellen Iso-Haisu.
Tuohon Jussin rahaliikenneongelmaan voi todeta että onneksi on luottokortit. Ja Euroopan sisällä tilisiirroista ei enää nykyään mene ylimääräisiä maksuja.
Tuohon Jussin rahaliikenneongelmaan voi todeta että onneksi on luottokortit. Ja Euroopan sisällä tilisiirroista ei enää nykyään mene ylimääräisiä maksuja.
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
- James A. Michener
- James A. Michener
Mjoo tutulta kuullostais. Mulle ne koitti tarjota tosiaan vaan kauppasummaa, muttei postikuluja takas. Niitten tarinat siitä miten ne ei pysty toimittamaan, vaihtelee joka meilissä ja niitten tracking numberit ei palauta mitään ainakaan postNL:n sivuilta, mistä ne väittää lähettäneensä. Mikä firma teille sen rungon toimitti muuten tääl suomen päässä? siis sen rebeliltä tulleen. Mua kiinnostaa, ku ne väittää ettei mun osotetta oo olemassa, mut kyl kaikki maholliset kuljetusfirmat tän on löytäny ja ottanu yhteyttä jossen oo ollu himas. Mut tuolta vedotaan just siihen, et eka toimitus failas ku en ollu himassa ja toka siihen, et tätä katuu ei oo enää olemassa...
Minullakin huonoja kokemuksia toimituksen sujuvuudesta.
PostNL ei ole Hollannin postilaitos, vaikka nimestä luulisi.
Selvittelin viipymisjuttua perusteellisesti ja minulle kerrottiin, että katko informaatiossa johtui siitä, että RebelSpace oli juuri lopettanut yhteistyön PostNL:n kanssa.
Omat kokemukseni jenkkifirmoista ovat keskeisin osin hyvät, siellä toimii...
PostNL ei ole Hollannin postilaitos, vaikka nimestä luulisi.
Selvittelin viipymisjuttua perusteellisesti ja minulle kerrottiin, että katko informaatiossa johtui siitä, että RebelSpace oli juuri lopettanut yhteistyön PostNL:n kanssa.
Omat kokemukseni jenkkifirmoista ovat keskeisin osin hyvät, siellä toimii...
Ei se Rebelspace eli (entinen) http://www.rebelrocketry.com ihan toivoton kauppa ole, on sieltä nimittäin joskus jotain onnistuneestikin ostetettu.
Muistaakseni ostin Ison Haisunäädän ison moottorin sieltä. Sitä surullisen kuuluisaa Pienen Haisunäädän 1. rakennussarjaa ( josta myöhemmin tuli Ison Haisunäädän rakennussarja ) taas ei ollut sieltä ostettu vaan toisaalta, jostakin brittiläisestä kaupasta, jota en nyt heti ulkoa muista.
Vaan lieneekö siellä palvelun laatu sitten heikentynyt tässä välissä, Ison Haisunäädän moottori taidettiin ostaa vuonna 2009.
Muistaakseni ostin Ison Haisunäädän ison moottorin sieltä. Sitä surullisen kuuluisaa Pienen Haisunäädän 1. rakennussarjaa ( josta myöhemmin tuli Ison Haisunäädän rakennussarja ) taas ei ollut sieltä ostettu vaan toisaalta, jostakin brittiläisestä kaupasta, jota en nyt heti ulkoa muista.
Vaan lieneekö siellä palvelun laatu sitten heikentynyt tässä välissä, Ison Haisunäädän moottori taidettiin ostaa vuonna 2009.