Apua ( ilotulite raketti )

Muiden kuin pienoismallirakettien rakentelusuunnitelmat.
Lakia tai muita määräyksiä ei sitten rikota, jookos?
RolandTower

Apua ( ilotulite raketti )

Post by RolandTower »

Pitäisi saada tehtyä tullainen tavallinen ilortulitusraketti ja vaikka kuinka olen suomennellu tuota niin en vielä ymmärrä kaikkia! :cry:

http://www.freepgs.com/pyroteknix/skyrockets.htm

Olisin hyvin kiitollinen sille joka minua voisi auttaa!
RolandTower

Vaikeaa!

Post by RolandTower »

Tuota en oikeastaan ymmärtänyt lainkaan!

NOZZEL TOOL

Pick up a 7/16-inch dowel rod at the hardware store and cut it to a length of about 1 foot. Measure in 3-3/8 inches from the end of this rod and make a mark. Wrap masking tape at this mark so you have the 3-3/8 inches of wood showing. Build up the masking tape so it is pretty think and you can insert the wood part in the CPVC tube and the tape stops it from going any further. This is you depth gauge for making the nozzle of the engine.

Plus haluan vain pienen helpon ja yksinkertaisen selosteen sen rakentamisesta! :?: :!:
Ossi

Post by Ossi »

Kyseessä on tekstin yhteydessä olevassa kuvassa näkyvän puukepin valmistusohje. Putkeen istuvaan puutappiin tehdään oikeaan kohtaan teipillä syvyysrajoitin jolla varmistetaan rautakaupan kitin pakkaantuminen putken peräpäähän.

Jos kuvien seuraaminen tuotti vaikeuksia, pyydä joku täysi-ikäinen auttamaan tai vielä parempaa, hanki ilotulitteet kaupasta. Mm. polttoaineen sekoitusmenetelmä ja sen puristaminen oli ohjeistukseltaan vaarallisen puutteellinen.

Jos oikeat ilotulitteet kiinnostavat, löytyy niistä parempiakin lähdeteoksia kuin tällaiset epämääräiset "keittokirjat". Kierrä kaukaa.

Olisin hyvin kiitollinen sille joka minua voisi auttaa!
Kannattaa muistaa että silmävamman tapauksessa voi harva lekuri tehdä yhtään mitään, saati sitten jos päälle kävi pahemmin.
Post Reply